
(durada: 50 min.)
Un espectacle de titelles divertit i sensible, amb una escenografia i una banda sonora màgica que us farà connectar amb l’instint més salvatge i animal.
Enmig de la selva, una criatura queda òrfena i és acollida per una família de goril·les, que la fa part de la seva tribu. Així comença la història de Tarzan, una nena que creixerà creient-se un goril·la més. Podrà sobreviure en aquest món salvatge sent tan diferent?
Festuc Teatre adapta el clàssic de Tarzan d’Edgar Rice Burroughs en un espectacle emotiu i visual que parla de vincles, pertinença i diferència. Una proposta que convida a reflexionar sobre com ens relacionem i transformem allò que ens uneix.
Intèrprets: Íngrid Teixidó i Pere Pàmpols; Llum i so: Ester Puig; Espai escènic i titelles: Joan Pena i Elisabeth Pané- Escena Plàncton; Banda Sonora: Núria Sarró; Tema ‘Tanca els ulls’: Txarango; Disseny i producció tècnica: Marc Espinosa – Show Disseny; Veus en off: Begonya Ferrer; Disseny i confecció del vesturari: Olga Cuito; Arranjaments: Goretti Herrero; Fotografia: Xavi Rué; Producció gràfica: Jordi Huete – Cacauet Gràfic; Video, tràiler i campanya de comunicació: Kionalia Project; Mirada amb prespectiva de gènere: Alba Teixidó; Producció: Rosa Vives; Producció executiva: Elisabet Satorra – Festuc Teatre, S.L.; Text: Íngrid Teixidó; Direcció: Pere Pàmpols.